3 grudnia 2012

Piąte urodziny Mai

Pięć lat temu przyszła na świat. Mała, śliczna, idealna, moja ukochana siostrzenica...Maja.
Pamiętam ten dzień, piątek, trochę spanikowaliśmy jak mojej siostrze, odeszły wody. Akcja jak z filmu,  myślałam, że za kilka godzin Maja będzie już z nami. A tu nadszedł kolejny czas oczekiwania, piątkowy wieczór, cała sobota i w końcu niedziela. Obudziłam się z silnym przeczuciem, że już, w tym momencie, muszę być w szpitalu, za kilka minut byłam gotowa i razem z moim, wtedy chłopakiem, teraz już mężem, pojechaliśmy do Kamilki. Okazało się, że kilka chwil wcześniej urodziła się Maja. To było wspaniałe,brakowało słów, widziałam wyczerpaną siostrę i maleńką istotkę, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia. Dziś Maja ukończyła piąty rok swojego życia. Duża już z niej dziewczynka. Jest uwielbiana przez całą rodzinę, chociaż potrafi też pokazać swój zadziorny charakterek. Jestem szczęśliwa patrząc na nią i Filipka i na tworzącą się między nimi więź. Mój syn wpatrzony jest w swoją kuzynkę, jak w obrazek i całym sobą okazuje radość na jej widok.

Kochana Maju, wszystkiego pięknego, abyś każdego dnia, była szczęśliwa, jak dziś:*

Moja kochana siostra w roli klowna :) i gromadka księżniczek na najwspanialszym przyjęciu.


Urocza solenizantka :)

Sto lat!

"Tata, daj się też pobawić klockami" :)

6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...