21 lutego 2014

Zabawki z odzysku

Co robisz z kubeczkiem po jogurcie, czy z rolką po papierze?
Gdzie lądują słoiki z dżemów, majonezów, lub pudełka kartonowe z płatków?
Czy wiesz ile potencjalnych zabawek wyrzucasz codziennie do kosza?

Ja też tak robiłam, choć za każdym razem, gdy wyrzucałam jakieś opakowanie, zastanawiałam się, co by tuz niego można było stworzyć, ale od razu w myślach dopowiadałam sobie: kiedy dziewczyno, kiedy?


Jednak, gdy ostatnio kupowałam karton kolejnych pampersów ( tak, pampersów, z odpieluchowaniem nie jest lekko, jeszcze długa droga przed nami, chodź liczę na to, że Fifi w końcu ogarnie temat), zatargałam owe pudło do domu i myślałam.... w głowie analizowałam. Pierwszą myślą była kuchenka, bo Filip w salach zabaw potrafi większość czasu przy kuchni spędzić, jednak brakowało mi kilku drobiazgów, które muszę dozbierać,padło więc na garaż.

Filip był niezwykle podekscytowany, tak bardzo,że jeszcze nie zaczęliśmy, a on już do pudła samochody wrzucał i mówił, że parkują (no, wyobraźnię to on ma!).

Garaż nie wyszedł tak jak chciałam. Muszę dokupić taśmę, by poziomy trzymała i dopracować cały projekt. Filip z dzieła naszego i tak bardzo dumny. Chwali się, jak najnowszą zabawką :)



No to wzięliśmy jeszcze w obroty kubeczki po jogurtach. Powstał miś i żabka.


A wy, jakie macie pomysły na recyklingowe zabawki?




5 komentarzy:

  1. fajne:) mytez kartony wykorzystujemy do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My z kartona o butach robiłyśmy ostatnio łóżeczko dla misia, starą pościel"lalkową" przerobiłam na kołderkę dla misia;)
    Dzięki za pomysł z kubeczkami, na ewno wykorzystamy:)
    pozdrawiam
    Ula.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pomysły :) U nas też kartony zwykle robią furorę. Ostatnio mieliśmy długi karton po sankach i zrobiliśmy z niego tunel z okienkami. Maja była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć talent nawet do takich niby prostych rzeczy. :)
    Fajna sprawa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...