23 sierpnia 2012

Pożegnanie z pompą



Do końca sierpnia muszę pożegnać się z wypożyczoną na czas ciąży pompą insulinową. 
Otrzymałam ją po konsultacji z lekarzem, około 10 tygodnia ciąży. Korzystałam z niej dłużej niż zamierzałam, początkowy okres wypożyczenia miał się skończyć tuż po porodzie, jednak przedstawicielka firmy Roche zaproponowała mi dalsze, już odpłatne,wynajmowanie sprzętu. Bardzo się ucieszyłam, bo pompa zdecydowanie ułatwia życie. 
Moje wyniki znacząco się poprawiły, niestety z powodów finansowych jestem zmuszona zrezygnować z dalszego leczenia przy użyciu pompy.
Wynika to z tego, iż nasz wspaniały NFZ refunduje osprzęt do pompy jedynie do 26 roku życia, a ja we wrześniu przekroczę tę magiczną liczbę.
Szkoda, że teraz, kiedy mam możliwość korzystania z pompy, nie przysługuje mi już refundacja na wkłucia, których miesięczny koszt to 300 zł.
Rozumiem, że trzeba pomagać chorym dzieciakom, ale dlaczego jak dzieciaki urosną, to nikogo już nie interesuje jak sobie poradzą...
No cóż, pozostaje mi przestawić się z powrotem na peny.

Dobrze, że dopiero teraz, bo po porodzie nie miałam głowy i czasu na zmiany, teraz na szczęście wszystko już mniej więcej się unormowało więc spokojnie poradzę sobie z taką małą rewolucją. 


zródło zdjęcia: http://www.dobrylekarz.info/files/images/accu-chek-spirit-pompa-insulinowa.jpg

7 komentarzy:

  1. Współczuję....NFZ nie ułatwia nikomu....

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję.....gdybym kiedyś wygrała totka, to sprezentuję ci taką...poważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi :/. Co do NFZ to nawet klawiatury mi się strzępić nie chce.
    Masz rację, że z penami po porodzie była niezła korrida! Co pomiar to niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny :) Już się oswoiłam z myślą o przejściu na peny, dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam pompę w ciąży i również byłam zachwycona! To małe cudo naprawdę działa w 100%. Po porodzie też musiałam ją oddać niestety więc wiem co czujesz... Niestety też nie stać mnie na utrzymanie własnej... :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...